Saturday 29 October 2016

Kemudahan

FOTOKOPI
Perkhidmatan fotokopi secara layan diri yang dikendalikan oleh pihak swasta disediakan untuk kemudahan pelanggan membuat fotokopi. Pelanggan perlu membeli kad fotokopi di Kaunter Perkhidmatan Pinjaman dan Pemulangan Bahan.


AKHBAR HARIAN
Perpustakaan melanggan lapan (8) akhbar harian utama iaitu Berita Harian, Utusan Malaysia, The Star, The New Straits Times, Harian Metro, Kosmo, Sinar Harian dan The Sun untuk rujukan dan bacaan ringan pelanggan.


BILIK DISKUSI AYAHBONDA
Terdapat sebuah bilik perbincangan yang terletak di aras 3. Pelanggan boleh menggunakan bilik ini dengan mendaftar/menempah di Kaunter Perkhidmatan Pinjaman dan Pemulangan Bahan di aras 3.


BILIK MESYUARAT
Perpustakaan menyediakan Bilik Mesyuarat di mana pelanggan boleh menggunakan bilik ini dengan mendaftar/menempah di aras 2, Pejabat Am, Perpustakaan ATMA.


KEMUDAHAN INTERNET
Perpustakaan menyediakan kemudahan internet untuk kegunaan pelanggan. Kemudahan WiFi juga disediakan di aras 3, Perpustakaan ATMA. Pelanggan dikehendaki mendaftar di Kaunter Perkhidmatan Pinjaman dan Pemulangan Bahan terlebih dahulu sebelum menggunakan kemudahan tersebut.



No comments:

Post a Comment